Vítejte v centru zákaznické podpory

S cílem zefektivnit podporu pro řešení zákaznických požadavků a naše lepší služby, používáme systém zákaznické podpory. Každému požadavku je přiřazeno jedinečné identifikační číslo požadavku, které můžete použít k online sledování stavu vyřizování Vašeho požadavku. Pro Vaše informování máme k dispozici kompletní archivy a historii všech zákaznických požadavků. Platná e-mailová adresa je nezbytná pro založení zákaznického požadavku.

Vytvořit nový požadavek


Uveďte co nejvíce podrobností, abychom vám mohli pomoci co nejlépe. Chcete-li aktualizovat dříve odeslané požadavky, přihlaste se.

Zkontrolovat stav požadavku


Poskytujeme archív a historii všech vašich současných i minulých požadavků, společně se všemi odpověďmi.

Prosím čekejte!

Prosím čekejte... bude to trvat vteřinu!